Skövde HF -99

Idag kunde man äntligen vakan och känna att våren är påväg.
Solen låg på och många hade chansen att äntligen njuta av det härliga vädret.
Jag var inte en av dem.
Inte heller Spelare och Ledare i Skövde HF -99.
Matcher stod på schemat och en heldag i hallen var det som väntade.
Vi inledde dagen med bortamatch mot Tibro HK-98.
På förhand en jämn match.
Det blev det inte.
Sagolikt spel från Skövdes sida.
Magiskt.
Gåshud.
Tjejerna ska känna sig mer än nöjda med den insatsen, för vilken insats det var!
Mer gåshud.
Dagen fortsatte sedan med spel i idrottshallen.
Förlust mot Country.
Omladdning och även urladdning för många.
Nya tag.
3 nya vinster i bagaget.
Trots det fina vårvädret och det strålande solen,
spenderade jag min tid på helt rätt ställe.
I hallen.
Där trivs jag allra bäst.
Där finns glädje och känslor man inte hittar någon annanstans.
Där mår man alltid bra.
Tack för idrotten.
Tack tjejerna i Skövde-99
Tack ledarna i Skövde-99
Tack övriga.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0