Fredag 22/7

Varför skiner inte solen på semestern.
Regn, regn och åter regn.
Sluta nu.
Snälla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vad tror du jag är! :D nu när jag slutat skolan börjar jag läsa böcker, jag vill dessutom läsa böcker på engelska för att förbättra min engelska? herregud.. gött att min motivation till att lära mig något kommer nu efter studenten :) Såg inbjudan på inflyttingsfest! fan va kul! :) Jag kommer jätte gärna ifall inte jag fått jobbet i alperna då :) tycker de är dags för en fika snart med dig! var vääldigt längesen nu. puss fina du <3

2011-07-25 @ 17:06:55
URL: http://kristinecohen.blogg.se/
Postat av: Bus

Hahaha! Tur att den kommer tillslut alla fall :D böcker på engelska är så mycket bättre än svenska också! :) det tycker jag verkligen att du ska, va roligt! :D absolut en fika, har semester nästa vecka också innan jag börjar jobba så hör av dig när du kan :) pussss snygging! <3

2011-07-28 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0